1 månad 1 vecka sedan.

Va sne min design är. . . den kommer att fixas tids nog. .

Bästa DIETEN! Vill ni veta vad den är??

Barnmat!
Yes ni hörde rätt. . . Nej det är inte äckligt. . .
När jag säger att jag äter barnmat säger folk:
Nemen ush va äckligt. . .

Det är ju inte att jag äter skit!!! Vad är det som är så äckligt med barnmat?


Iaf. . . 4 burkar om dagen som max måste det vara. . .  Och inget annat än vatten skall man dricka heller. . .
Gick ner 1,5 kg på 2 dagar. . .

Sen kom den här äckliga maten (gott men har förätitmig) så gick jag upp 4 kg till 126,0 kg. . .

Anonym
2010-06-26 @ 18:36:58
URL: http://apapaya.blogg.se/

hm, äntligen update!

klart man går ner om du drar ner ditt kaloriintag till typ mindre än 1000?=D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0