Deep in the night

GutenTag Gott folk. . .  Eller nått. . .



I går vägde jag 124.6
I dag väger jag 124,2. . . . Kg, ifall någon tror att det är gram :P


Skall börja på gym inom 1 - 3 månader. . .  På sånt här grupp pass, Spinning så klart. . .
Sportlife. . . .


Lite hård tjockis sanning (gällande mig)!


Träna själv i gym: Tränar i ca 2 min slutar omedelbart när jag blir lite så där "anfådd"

Träna i grupp-Spinning: Sitter alltid längst bak, tar jag ett pass på ca 45 min då cycklar jag garanterat i 45 min!
Skulle skämmas som fan om jag skulle sluta efter 5 min när det är 40 min kvar. . . Så då svättas jag som en gris tills passet är kvar. .  Ev Syrgas kommer behövas :P
Pärlan
2010-07-26 @ 11:22:38
URL: http://phatgirl.devote.se

Heja heja! En dag kommer du sitta längst fram på spinningcyklarna och vara STOLT ;)

SuperSHEro
2010-07-26 @ 13:32:52
URL: http://supershero.blogg.se/

LÄgg till styrketräning också! Det är en myt att man blir stor och biffig. Muskler bränner energi i vila och ju mer muskler man har desto mer bränner kroppen overall (förbränningen ökar!) Plus att man blir stark och snygg! Och de tär jäkligt kul när mna kommit igång. Innga mesvikter bara, tungt och hårt!



Lycka till!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0