Big NoNo

Vart skall jag börja?
BigFoot Förstöör mitt liv. . . Han äter alltid sent på kvällarna å vad händer? Det gör jag med. .
Jag vill att mitt sista mål skall vara kl 19 eller som senast 20 eftersom jag går och lägger mig 00 till 02.00
-----
Jag blir så sur. . . Istället för att stötta mig så går han in till vardagsrummet där jag förmodligen är,,,,, så sitter han å äter. .  Va fan. . . Sätt dig i köket!!!!!!!! Men nej han vill sitta framför mig. . Då vill jag givetvis oxå ha mat. . . .  Han vill säkert att jag skall vara fet jag menar jag har gått upp 42 kg sen jag träffade honom. . 

Han vill aldrig träna, vill aldrig promenera. . .



Och jag kan inte bara flytta. . . För vart skall jag bo?? ALdrig att jag flyttar hem till mamma. . 

Och den som säger: men strunta i att äta när han äter då. .  Kan äta hundbajs. . .
Det är inte lätt att låta bli att äta om det luktar gott. . 

Veckans Vikt kommer sen

Anonym
2010-04-18 @ 13:22:48
URL: http://apapaya.blogg.se/

hehe, jag gillar broccolin där uppe =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0