Ett bra tag sen!

heeeej! Jag skall börja blogga igen inom kort..
jag hade glömt av lösen och allt... Harre Gud lixom! 
 
fick akut opereras 4 april 2013 hade haft magsmärtor i över 1 år.. Gick till läkaren minst 1 gång i månaden pga detta.. 
Träffade flera olika läkare och alla sa att jag var frisk... Och att det var normalt... Började tro att jag var inbillningssjuk!
 
Åkte till akuten igen å spydde loss Framför läkaren (exorsisten varning). Läkaren träffade knappt mig i mer än 2 minuter! Aså jag skojar inte!! Läkaren kom in, klämde på min mage och sa du har magkatarr och gick ut igen...
 
jag fick omeprazol utskrivet... Åt omeprazol i 4-7 dagar.. Blev sängliggandes.. Kunde inte äta mat längre.. Max 1 matsked yoghurt på en dag kunde jag få i mig..
 
Åkte till akuten igen (stam kund) 
Dygnet runt magsmärtor och feber hade jag haft i 2 veckor...
fick ett rum på akuten och berättade att jag hade magkatarr.. Fick alla möjliga smärt dämpande för magkatarr men det hjälpte inte.. ca 12 timmar senare kom dom fram till att jag hade gallsten och var inflammerad...dom skickade hem mig med lite smärtstillande för gallsten..
 
kom tillbaka 2 dagar senare för jag blev ännu sämre... Å då fick jag inte åka hem för att jag var tvungen att akut opereras...
 
såååå.. Operationen var det värsta jag har varit med om! Jag bryter hellre benet 10000 gånger om än den smärta jag fick efter operationen!!!
 
på uppvaket så skrek jag så otroligt av smärtor så narkos läkaren fick komma å ge mig lokal bedövning och bad mig vara tyst för att jag skrämmer barnet brevid...
han blev jätte arg på mig! Men jag struntade i vad han sa för jag hade smärtor som ord inte kunde beskriva..
 
blev inlaggd i 11 dagar...
fick reda på att jag tydligen var sönder inflammerad i hela magen och att min operation var svår.. och att jag hade inre blödningar fast det fick jag reda på när jag skulle åka hem hehe..
 
efter operationen fick jag lunginflammation med förkyldning, kunde inte ens gå på toa själv.. Hade så himla ont.. Blev helt svimfädig varje gång jag kissade så fick dom fick rulla ut sängen framför toan (lyx) hehe
 
Men det jag ville säga oxå att sjuksköterskorna på östra sjukhuset på den avdelning jag låg på var helt underbara ❤️ dom tog hand om mig så fint ❤️ 
 
 
 
min vikt innan sjukhuset var 80 kg (glad) 
när jag började återhämta mig gick jag upp hela tiden i vikt för jag åt allt jag kom över för att kunna återhämta mig 😊 
tog nästan 3 månader innan jag kunde böja mig 😊 
 
ialf nu ligger jag på 110kg så 30 kg har jag gått upp! Jätte kul lixom 😕 
 
 
vad mer?
joo jag fick reda på att jag har IBS och även adhd oxå 😊 
 
 skriver snart igen 😘 

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0