Oopsy daisy

Bigfoot fyller år i dag så han bjöd på pizza!! Åt tills jag såg stjärnor!! (Överdriver)

Jag har ett jätte problem som jag måste ändra på omedelbart!!
Jag äter alldeles för fort. Tuggar knappt maten. Slukar den som att det vore liv eller död! En cheeseburgare äter jag på 10 sekunder tydligen :( men jag märker inte att jag äter så fort utan andra påpekar att jag äter som att jag aldrig fått mat innan hahaha *pinsamt*

Saksamma, ialf tillbaka till pizza historien, jag somnade som en stock så när jag vaknade 18:30 nånting, så hade jag massa saker att ordna så träningen uteslöts :'(

Nu skall jag plugga lite till sen ut med vovvarna och sedan nana!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0