diet á la food

Garanterad viktminskning på 1 vecka. .  Fungerar enligt mig :) Jag gör denna. .


Måste se till att vakna som senast kl 9 varje dag. . 

kl   9  Frukost
kl 13 "Lunch"
kl 18  Middag/kvällsmat



frukost:
1 barnmatsburk + Ett glas mjölk max 3 dl!

Lunch:
1 ½ burk barnmat,  1 Frukt eller Nån grönsak + Vatten

Middag/kvällsmat. .
1½ burk barnmat, ev lite grönsaker + Vatten

3 till 7 dagen kan man ta vitaminer ifall att om man ej får i sig de vitaminer kroppen behöver. . .

Tillsätt aaaaaaldrig fett till grönsakerna och akta er för saltet. .  Drick massor med vatten och minst 1 tim promenad varje dag. . .


Detta fungerade as bra på mig
livetoday - 52 kilo
2010-07-06 @ 19:23:18
URL: http://livetoday.webblogg.se/

:) det är lite kvar men snart så!



hoppas allt går fint för dig! kram

Naughtyn
2010-07-21 @ 21:14:49
URL: http://naughtyn.blogg.se/

Alla sätt är bra utom dom dåliga som man brukar säga. Fungerar det för dig så är det väl kanon med barnmatsburkar - Egentligen är det ju bara som en billigare variant av att äta pulversoppor och liknande så :)



Jag har för övrigt avslutat mitt år nu och postat nya före/efter-bilder om du vill komma in och kika



peppkramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0