Pulver info osv.

Givetvis glömde jag bort bloggen (hur man göra detta kan man ju alltid undra).
Åt bara pulver i 16 dagar.
När jag slutade med pulver vägde jag 111,7 kg

I dag väger jag 112,6 kg

Igentligen skall man ju trappa ner med pulver, stolle som jag är gjorde jag inte det.  Jag började med mat direkt utan att trappa ner (byta ut frukost osv mot riktig mat)

Jag har knappt gått upp 1 kg efter pulver så det var ju ingen fara :)
Skall börja med pulver igen nu när jag får pengar. dvs ca nästa vecka.
Måste försöka få in bloggen som en vana, men önska går väl?


Tack för alla kommentarer osv. Är jätte trött nu så jag orkar (låter hemskt) knappt se.
Godnatt så skall jag försöka blogga i morgon.

Bjuder på en bild så länge :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0