Done

Fixade tillbaka min gamla design (som jag har gjort själv). .
Ialf, vikten pendlar mellan 118-116 kg så nu tänkte jag att mer resultat skulle sitta kanon.


Såååå nu har jag börjat med pulver :) Modifast (öppnas i ett nytt fönster) Har bara ätit det "hela" dagen. .  skall ta sista påsen för dagen vid 19 tiden. .  Så tänker köra på det ett tag minst 1 vecka, och om jag nu är akut hungrig kommer jag göra en sjukt nyttig soppa med sönderkokta grönsaker.

Väger 119,6 kg nu men då har jag druckit minst 1och en halv L vatten + pulver.


Har verkligen inte haft någon lust att blogga det senaste. .  men nu kanske lusten kommer tillbaka. . 


Skål! <3



*emma*
2011-08-31 @ 22:49:33
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/

Åhhh, alltid lika roligt när man halkar in på en ny viktblogg!

Hur går det för dig? Äter du bara Modifast?

Hur många soppor om dagen?

Själv äter jag ett pulver som heter Slanka. 3 påsar om dagen + en jävla massa vatten!



PEPPKRAMAR till dig

Anonym
2011-09-10 @ 22:49:17
URL: http://apapaya.blogg.se/

shit, duktig är du. hade aldrig pallat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0