wooow

Kom hem nyss från läkaren. .  Är hos mamma. . . . Jäääävlar vad nervös jag var. . .
Satte mig på stolen. . . ahh?? pinsamt. . . 
Allt såg jätte bra ut! Enligt henne. .  Sen fanns det ju en sån stav (ultraljud) liknade en dildo!!!!!
Jag kände inte nått (tur) . .  Höll på att dö. . 



allt gick bra. . . Fick en medicin "Diane"
Fast jag måste ta blodprov å invänta ett godkännade Kan ta ca 3 veckor. . .  bla bla
Skriver mer när jag är hemma. . .


----------------
Mamma: Det är ingen fara, det är som att kolla en i halsen för dom!
Hahahahahahha??
Anonym
2009-09-22 @ 17:40:36
URL: http://apapaya.blogg.se/

yes I did! vilken tur att det gick bra, hehe!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0