Long time no blogggg

Vad är nytt??

Förutom en massa läkarbesök å övernattningar hos mormor å morfar så har jag fått valpar. . . Eller a. . .
Alma. . .

Vi visste inte ens att hon var dräktig förstän ca 2 veckor sen. . . Nu i Tisdags 27/10-09 Fick hon 13 valpar fast en var döfödd så 12 levande valpar 6 honor å 6 hanar. . .

Vill inte ens ha valpar nu!!!!!!!!!
Leveransklara 22:dec då dom är 8 veckor å samma dag firar ja å BogFoot 4 år. . . 



Jag har gått ner i vikt från 125-121 kg. .  vet inte hur mkt jag väger nu men jag tvekar på att jag har gått upp mer ivikt. . .





Petra
2009-10-31 @ 01:10:58
URL: http://www.metrobloggen.se/lapush

Grattis till valparna! De är så söta!! Jag har alltid tyckt om att laga mat så jag har gjort det sedan jag var liten och sen när jag flyttade ut när jg var 15 så började jag laga en massa mat. Lite av en hobby. Men köp en bra kokbok och gör en massa recept från den och sen kan man börja hitta på eget efter ett tag. Det blir inte alltid bra men ibland så.

Anonym
2009-10-31 @ 20:22:44
URL: http://apapaya.blogg.se/

oj grattis! =) eller vad man ska säg... lagom till eran 4års dag :) du äter typ kyckling och ris. plus sallad tills du är mätt du vet :] inte äckligt mätt, utan lagom !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0