the better life?

Är inne på en låååång bloggtorka. .  vilket ni redan har määrkt??

Iaf all min energi går åt valparna just ju. .  Fyfan. .  Måste byta "valplådan" flera ggr om dagen om jag inte vill att det skall stinka bajs i heela hemmet!!!
Sen har jag ju ett hushåll att sköta å mina 3 andra vovvar!!!!!



Väger 127 kg. .  :)

Nu för tiden mår jag bara illa. . . har inte ätit utemat sen jag vet inte när typ. .
Och Äter bara 1-2 ggr om dagen. . 

Tex i går åt jag bara en kanelbulle på hela dagen. .  . .
För några dagar sen drack jag 2 glas juice på en hel dag (ingen mat). . 

Måste börja äta regelbundet annars går jag bara upppp!!!!!!!!!

Jag kan ärligt säga att den bästa METOD att går ner i vikt är att äta regelbundet. . .



Just d ja. . . Alltid är det nått fel på mig. .

Får så jävla ont i mina fötter när jag går. .  Spec min högra fot (Hälen) käns som att jag går på en spik. . 
Så ingen träning eller promenad pga smärta. .   Typiskt eller hur?????



Känner mig så handikappad. .   

What to do?

Anonym
2009-11-16 @ 20:31:27
URL: http://apapaya.blogg.se/

Just keep the good mood up! :)

Natta
2009-11-17 @ 16:18:28

Hej!



Sökte på viktbloggar och hittade hit till din blogg! :) Kämpar själv mot min övervikt och har hittills lyckats gått ner 19 kg med hjälp av Viktväktarna. Du borde verkligen prova det! Det har hjälpt mig så himla mycket!

Har alltid älskat sötsaker i mängder + fet mat, men med viktväktarna har mitt sötsug försvunnit efter ett tag. Det som är så bra med viktväktarna är att det inte är förbjudet att t.ex äta lite godis ibland... bara man räknar på det så funkar det. Dessutom får man äta rätt mycket mat och flera gånger om dagen så man är aldrig hungrig, och därmed kommer inte sötsuget så ofta heller. Sen kan man även spara "points" som man räknar på, så man kan unna sig något extra gott t.ex på helgen.



Rekommenderar verkligen det!



Jag kommer tillbaka och läser din blogg snart igen, och hoppas att det går bra för dig!

Anonym
2009-11-18 @ 20:54:38
URL: http://apapaya.blogg.se/

Seeee! ÄNNU en som hejjar på vv :] Gå med där! Så sporrar vi varann :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0