Down town

Har fått ett brev ang mina provsar (fick det i går) Satt precis ner å började
svara på kommentarer. . 
Läste brevet (var skit glad först)
Där det stod att jag inte kan börja med Diane. .

Jag har en apc-resistens å några saker till bla bla


Så jag sket i aaaallt. . .
Skall försöka svara på alla era fina kommentarer när jag känner
mig lite gladare :(



Mitt Liv kortfattat:

Fet (sjukligt fet)
Hormonrubbning
Steril
Alltid ont nån stans
Ingen utbildning
Inget jobb
Kan inte ens baka
Otur med allt
Hååårig
Fet
fet

Har inte några spec vänner
Inga bröst
ingen röv
Ful
Har ingen talang
å bla bla. . 





Jag menar av alla i min familj så är jag den ända med fuckat liv liksom. .
Titta bara på mina systrar. . 
det ända dom behöver oroa sig för
är om dom skall ha svart tröja till blåa jeans eller
vilken maskara som dom skall köpa nästa gång. . .



skriver kanske mer sen. .
Min vän ska komma hit på besök om ca 20 min 
Anonym
2009-11-18 @ 20:56:51
URL: http://apapaya.blogg.se/

Nehej bruden! Så är det inte alls!



Du är söt

Du har mig som vän

DU har talang, du kan tex göra fina bloggdesigner!

Du har säkert en killer ass & tuttar.. nu har jag ju inte sett dom, men I can just imagine!

Du har en pojkvän som tycker om dig!



tÄNK vad jag har fått fram och jag känner knappt dig ;-)

Pärlan
2009-11-19 @ 16:18:41
URL: http://phatgirl.devote.se

Usch vad jobbigt du verkar ha det... Men har följt din blogg ett tag och du verkar vara en jättemysig tjej. :) När man mår dåligt så ser man ju gärna dom dåliga sakerna. Tror du har ganska många positiva saker i livet också. :) Men som sagt, det gäller bara att se dom! Och umgås med personer som gillar dig för den du är och inte är ytliga.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0