Låångsaaam

Kommer upd minst 1 gång om dagen när jag har fått sålt alla valpar. . . 
än så länge är det bara 3 st som är tingade av  11. . .



.:Hos läkaren:.

I vanliga fall skall tjejjer/kvinnor ha 7-10% Testosteron
men jag så klart skall ha 18.6%
Det är därför jag är så hairyyy . . :D


Ialf satt och förklarade hur jag mår å bla bla

Jag: Sen så har jag hår på röven oxå
Läkare: Ska vi titta i rumpan då? (hon tar på sig hanskar!!!!!!)
Jag: Ahh ok :) oO(Hanskar är hygeniskt)
Läkaren: Lägg dig här med ansiktet vänt mot väggen . .
Jag: Åhh det är så jobbigt att vara så här hårig å bla bla

Heeeelt plötsligt så fick jag ett finger uppskört i röven!!!!


Jag borde anatat det med tanke på handskarna, positionen jag låg i och när hon sa Titta i rumpan. . .

Men men. . .
Ja,  sen fick jag reda på att smärtan i mina fötter är Hälsporre :)
Det kände hon när hon tog tempen med fingret :P hahaha nää men hälsporre. . . 


Snart kommer jag få en behandling med hormoner eller nått. .  (Längtar)


 I denna stund väger jag 123,5 kg. . .


Over and out?

Anonym
2009-12-20 @ 14:06:45
URL: http://apapaya.blogg.se/

haha fyfan vad modig du e! =)

Emma
2009-12-20 @ 19:03:35
URL: http://inthemindofafatso.blogg.se/

Haha, förlåt att jag skrattar, men kan bara gissa att finger-överraskningen inte var det mest förväntade ;)



Vad är det för hundar du ska sälja? Är så sugen på att köpa en valp, men bor alldeles för litet =(

Pärlan
2009-12-21 @ 13:29:42
URL: http://phatgirl.devote.se

Hahha, vilken överraskning. Stackare. :P Vad fick hon reda på av det "provet"? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0