Viktig info om mig

OK. . 

Eftersom att jag är lite så där, ehh vad heter det nu igen??? Just de ja. .  FET. .  Så har jag fått en hormonrubbning. . 
Å nu tänker ni SHEEEET har hon en puckel på ryggen??

Nej, utan för mycket manliga hormoner. . (Nej, har inte fått en kuk eller odlat några pungkulor)
Jag producerar en massa hår på min kropp. .  ansikte, röv, bröstkorg och börjar nu få hår på ryggen med. . .
Detta har varit/är gaaanska jobbigt för mig. .  För hur kul är det att ha skägg, hår på bröstkorgen och en hårig röv????
Många kanske tycker att detta är äckligt osv men det är inte något som jag har valt att ha! Det är en sjukdom!?
Jag lider. . .
De senaste dagarna har jag inprincip låst in mig här hemma. . Vill inte blogga eller nått. . . . . . .

Vill bara gömma mig. .  Inte nog med att jag är fet, jag är hårig med. . . Life Sucks. . Att raka mina ben osv tar mellan 1-3 tim. .  så Att raka sig varje dag och sitta med vax i ansiktet är inte roligt. .  Vill bara kunna sitta i solen i linne och kjol utan att vara fet och håriiiig. . . Gaaaaah  . . . . 

Några Symtom som jag har:
  • Oregelbunden menstruation
  • Förstorade äggstockar ?
  • Ökad ansikts- och kroppsbehåring
  • Fet hy
  • Akne
  • Övervikt
  • Trötthet
  • Få snabbt mjölksyra
  • Glömska
  • Okoncentration
  • Ledvärk
  • Jag känner mig alltid sjuk. .  


    Fick en kallese till kvinnokliniken så inom 3 månader dvs nu i Augusti (1 aug vad det 3 månader) kommer jag gå dit och börja en hormon behandling. .  Men eftersom dom inte har hört av sig så skall jag ringa dom på Måndag ang tid. . .


    Och ni som inte tror att jag kämpar? >Fuck off. .  Jag kämpar mer än vad jag skriver här på bloggen. . 
    Att gå ner i vikt kommer jag göra  för annars blir jag steril :) Vilket jag inprincip redan är men det ändras så fort jag får medicin och träning :)
    Aja, tack till er som orkar läsa detta inlägget

    Sara
    2009-08-08 @ 09:56:01
    URL: http://vintertrollet.blogg.se/

    Du är jätte duktig! Du kämpar!

    Vilken fin design du gjort! Önskar jag vore lika duktig. Mitt blir liksom bara fel när jag försöker :S

    Kram

    Sara
    2009-08-08 @ 09:56:10
    URL: http://vintertrollet.blogg.se/

    Du är jätte duktig! Du kämpar!

    Vilken fin design du gjort! Önskar jag vore lika duktig. Mitt blir liksom bara fel när jag försöker :S

    Kram

    Sara
    2009-08-08 @ 09:57:15
    URL: http://vintertrollet.blogg.se/

    Du är jätte duktig! Du kämpar!

    Vilken fin design du gjort! Önskar jag vore lika duktig. Mitt blir liksom bara fel när jag försöker :S

    Kram

    Anonym
    2009-08-08 @ 10:52:30
    URL: http://apapaya.blogg.se/

    du e grym! hååår hit håår dit, alla har vi mer eller mindre hår! jag är en av dom som också måste raka benen innan jag går ut med kjol! inte alltid lika kul, men vad fan ska man göra! på med kjolen bara å röj! pöss!




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    ★ Big Fattie ★

    ٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

    RSS 2.0