Va ?

En massa löften men ingen håller det. .  BigFoot lovade mig att träna varje dag. . Men icke sa nicke. .  Att komma dit 10-11 tiden som vi gjorde är ingen idé. .  En massa folk. . Det är fucking typiskt. .
BigFoot kan suga sin tå . . .  fattar inte varför jag tror att han kommer hålla det han lovat. . 
Så! I morgon kommer jag gå själv. . Så slipper jag att bli besviken + att jag rör på fettet lite. . 

Lurade dock ut BigFoot i skogen i tron om att få jaga möss. . . . Men i själva verket gick vi runt sjön. .  Ca 15-20 min promenad. .  Nästa gång hämtar jag snöre och korv så bigfoot får jaga lite oxå :)




Heey jag är gravid! Eller inte. .  Vaa? Nej nej jag är bra fet :)
Sara
2009-08-20 @ 21:03:07
URL: http://vintertrollet.blogg.se/

Vad fina vovar du har :) Är dom renrasiga?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

★ Big Fattie ★

٩(●̮̮̃•̃)۶ Livin' on the fat side ٩(●̮̮̃•̃)۶

RSS 2.0